Avalon
Notícies
13 de febrer del 2018
dimarts 13 de febrer / primera sessió informativa en Emprenedoria Social
< Tornar a l'index


Les entitats Avalon i Ceps presenten la primera sessió informativa en Emprenedoria Social en tant que model alternatiu de treball, al marc de l’economia cooperativa, social i solidària.
Tindrem com a organització invitada a Batec Mobility, una empresa social d’èxit impulsada i conformada per persones amb diversitat funcional. Aquesta empresa té com a objectiu millorar la vida de les persones que van en una cadira de rodes.
Espai: Centre Ton i Guida
Adreça: C. Romaní 6
Hora: 19h
Podeu reservar la vostra plaça:
info@esdisemprenedoriasocial.cat
637 506 924
Per a més informació sobre el projecte podeu adreçar-vos a: www.esdisemprenedoriasocial.cat
Les xerrades van adreçades al públic en general, si bé aquelles persones majors de 45 anys, a l’atur, que manifestin interès en formar-se en aquesta modalitat d’autoocupació, superada una entrevista de selecció podran particiar a l’itinerari formatiu en emprenedoria social que hem elaborat per aquest projecte.